Uncategorized ffabz

Eroii mei poartă salopete

Am găsit această cămașă în adâncul bagajelor mele (încă trăiesc la jumătatea valizei, de când stau la mama mea). Se spune: „Eroii mei poartă salopete”. Am primit -o înainte de Surf City Marathon anul trecut și nu l -am purtat încă.

Mă conștientizez de sine în privința purtării de cămăși care sugerează că sunt un alergător, deoarece nu arăt ca unul, dar cred că nu mi -a interesat astăzi și am plecat pentru asta?
Ultimele mele videoclipuri

Ziua 3 de antrenament la maraton

Mai multe videoclipuri

00:00
08:21
00:51

Duminicile sunt o zi de odihnă în mai multe moduri decât una de aici. Am făcut abs de 8 minute când m -am trezit și apoi am făcut micul dejun. M -am trezit flămând!

În primul rând, am avut un bol mic de cereale în timp ce am avut în vedere breakie și apoi am decis să fac un bol de brânză de căsuță. În amestec: brânză de căsuță de ananas, pepene verde, cereale, unt de migdale, lapte de migdale.

Trec prin această brânză de căsuță de ananas ca și cum ar ieși din afaceri.

Câinii care așteaptă o plimbare în timp ce am mâncat … dacă și -ar putea atinge labele.

Și cafea, pentru că îmi place acum.

După biserică, părinții mei i -au invitat pe Ben și cu mine la brunch. Am comandat salata de somon, dar se dovedește că sunt din somon. Oh, bine, acesta este un pic de restaurant gras și am avut o șansă să comand oricum pești acolo.

Mi -am schimbat comanda într -un sandwich de ton și am început cu o salată. Pansamentul pentru ranch de restaurant este prea bun (și prea rău).

Ador sandvișurile de ton. Încerc să le obțin doar din când în când (Mercur și Mayo), dar sunt atât de bune!

Uneori, restaurantele își fac tonul prea umed (citiți: picurând cu Mayo), dar acest lucru a fost destul de decent. Am fost fericit că restaurantul nu a avut somon până la urmă.

După prânz, mi -am spălat automobilul – ceva ce nu am făcut o dată în Maryland! Au fost câteva gustări în timpul erorilor mele și apoi am decis să fac doar o cină timpurie.

Am folosit noul meu Cali Bowl pentru a face o salată enormă! În curând voi începe magazinul meu Open Sky (despre asta este numărătoarea din stânga) și acesta a fost unul dintre primele articole pe care le -am trimis pentru asta.

În salată – spanac, roșii, morcovi, căpșuni, ciuperci, migdale, afine și completate cu pansamentul de zmeură Gorgonzola de zmeură TJ.

Nu mai departe! În cele din urmă, acest borcan de Nutella este făcut. De fapt, am uitat că l-am avut după ziua de naștere a fratelui meu (când l-am folosit pe tortul lui B-By Day). În urmă cu câteva zile, l -am observat în dulap și am strecurat mușcături de atunci. Nu m -am putut opri

Astăzi l -am avut pe un bagel, dar am mâncat -o și pe sus și deasupra oricărui tip de carbohidrați disponibil. prea bun.

Nu știu dacă sunt obosit sau sub-alimentat, dar am simțit că vreau să mănânc, chiar dacă nu mi-a fost foame. Trebuie să mă concentrez pe acest lucru, deoarece următoarea mea întâlnire cu RD este miercuri.

După câteva ori gustative am făcut un SIAB care să mă ajute să mă completez!

Prietena fratelui meu face un experiment științific/frumusețe pe mine în această seară. Să sperăm că nu este un dezastru!